10 MESOS 10 CAUSES DECEMBRE: (20-D CAMPANYA NADALENCA)

20-D

Continuem amb el projecte 10 mesos 10 causes i arribem a la n° 4. Desembre:

Dia Internacional de la Solidaritat Humana (20-D).

Envestim aquest tema amb diferents treballs i activitats.

1. Campanya nadalenca de recollida de joguines, aliments i roba (Càritas i Riba-Solidària) envoltada de la decoració típica nadalenca: Pare Noel en trineu, arbres de nadal, ornaments...

2. Concurs de Postals nadalenques a l'abric d'un gran arbre de la Cultura (dinamització de la biblioteca).

3. "Una Pastera de Migrants" (Un Bateau de Fortune), més bonica la paraula en francès, tot siga dit, per tal de concienciar el nostre alumnat sobre el drama de l'immigració i per tal de mostrar solidaritat, no al racisme, amb les persones que arriben en busca d'un futur millor. Reflexió aquesta de l'alumnat en forma de textos amb les causes que impulsen a migrar. De fons, el cel de desembre a l'Hemisferi Nord (Constel•lacions i mitologia). 4. Performance en Arts Escèniques: "Una Patera llamada Libertad".

Tot això i molt més amenitzat amb música nadalenca als canvis de classe i rematat amb una gran Gimcana el 22 de decembre.

Bon Nadal i Feliç Any (Joyeux Noël et Bonne Année).