10 MESOS 10 CAUSES DESEMBRE – SOLIDARITAT

CAMPANYA NADALENCA 2023

VISITA AL CENTRE DE DIA CAMP DEL TÚRIA

L’alumnat de FPB ha visitat el centre de dia Camp de Túria per a realitzar un taller d’adorns nadalencs amb els usuaris i professionals del centre.
La visita forma part de les activitats Servici a la Comunitat programades des de l’IES Pla de Nadal durant este curs i dins del Projecte 10 MESOS 10 CAUSES.

Ha sigut una experiència enriquidora per a tots que, sens dubte, repetirem este curs.
Gràcies a tot el personal del centre del dia i l’ajuntament de Riba-roja per confiar en nosaltres.

Vore video resum

VISITA A RIBA-ROJA SOLIDÀRIA

A més, l’alumnat de FPB col·laborarà amb Riba-roja solidària, ONG local, sense ànim de lucre, la fi principal del qual és promoure i realitzar projectes de cooperació solidària entre els ciutadans de Riba-roja. Dimecres que ve, dia 20 de desembre, alumnat i equip docent col·laborarem en la campanya nadalenca tan necessària.
Sens dubte, un gran aprenentatge en valors.

Gràcies també per comptar amb nosaltres.