Xerrada amb Olga Mena, investigadora de l’Institut de Física Corpuscular (IFIC)

El dijous 3 de febrer, l’alumnat de batxillerat i 4ESO va tenir una xerrada amb Olga Mena, investigadora de l’Institut de Física Corpuscular (IFIC). S’han tractat temes com: matèria fosca, energia fosca, lents gravitacionals, corbes de rotació de galàxies espirals, espectres estel·lars… i sempre ressaltant el paper rellevant que diverses dones han tingut en l’estudi d’aquests temes.

L’acollida per part de l’alumnat ha estat excel·lent, despertant l’interès, la curiositat i les ganes d’aprofundir en aquests aspectes relacionats amb la física.

Volem agrair la disponibilitat i l’emoció amb què la Dra. Mena ens ha transmès alguns dels seus coneixements. Ha estat un plaer rebre la teva visita i esperem poder repetir-la en propers cursos.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies