Presentació del guanyador del I Concurs de Novel·la Gràfica

L’alumnat de 1r de Batxillerat artístic ha assistit a la presentació del còmic En Construcció, de l’artista Crhis Stygryt, guanyador del I Concurs de Novel·la Gràfica organitzat per l’Ajuntament de Paterna en col·laboració amb l’editorial Congost Edicions. L’acte es va realitzar a la Biblioteca Municipal Cova Gran i va assistir el regidor de Biblioteques i Museus Roberto Usina.
Els i les alumnes van poder entrar en contacte amb l’artista gràfic Stygryt, que va explicar com es va gestar la seva obra, el procés de treball i com ha estat la seva trajectòria professional.
En finalitzar van ser obsequiats amb la novel·la gràfica En Construcció, que Stygryt els va signar i personalitzar amb un dibuix diferent per a cadascun.