Innovació

Projectes educatius

AULA D'EXCEL·LÈNCIA

• L'Aula d'Excel·lència és una aula “virtual” a la qual pertanyen determinats alumnes i alumnes de tots els nivells educatius (ESO, Batxillerat i Cicles) i programes del PAM (PAC, Pmar, Reforç, Tallers, PT…) a causa del seu alt rendiment acadèmic.
  • Es tracta de premiar a la diversitat que destaca pels seus bons resultats i el seu esforç, augmentant la seua motivació i premiant-los per això.

OBJECTIUS

• Desenvolupar i potenciar els aprenentatges i el rendiment escolar de l'alumnat amb altes capacitats i/o alt rendiment acadèmic, contribuir a la seua integració i millorar el clima escolar del centre fomentant valors comoo capacitat, mèrit, esforç, intel·ligència i estudi.
  • Fomentar els aspectes positius constituents de la persona, tant intel·lectuals com emocionals.
  • Detectar des del professorat a l'alumnat d'alt rendiment i aprendre a donar una resposta educativa adequada a aquest col·lectiu.
  • Acompanyar a les famílies en les respostes a les necessitats manifestades pels seus fills/as a nivell acadèmic i fomentar la recompensa de l'esforç.

BATXILLERAT D'INVESTIGACIÓ

• El batxillerat d'investigació és un projecte voluntari al que pot participar l'alumnat de 1r de batxillerat de qualsevol de les modalitats.
  • L'objectiu del treball és apropar a l'alumnat d'este curs a la metodologia de treball acadèmic i de recerca a la vegada que es fomenta l'autonomia i l'esperit investigador.

BENEFICIS

• Permet donar resposta a les inquietuds acadèmiques de l'alumnat.
  • Serveix com a pont acadèmic entre el batxillerat i la universitat.
  • Suposa apostar per la cultura de l'esforç i l'excel·lència.
  • Constitueix un element diferenciador respecte i mostra l'interès del claustre de professores per anar més enllà de l'estrictament establert als programes oficials.
  • L'alumnat de nivells inferiors tenen l'oportunitat d'assistir a l'exposició dels companys de cursos superiors.