Menció especial en el concurs UP! STEAM 2 de la UPV per al IES Dr. PESET ALEIXANDRE

Up! Steam és una iniciativa del Consell Social de la Universitat Politècnica de València per fomentar la importància d’ introduir l‘ aprenentatge de les cinc disciplines STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics). El desafiament STEAMJAM es basa en fomentar les STEAM entre l’ alumnat. El repte va ser traslladat a col·legis i instituts valencians, on cada centre educatiu podia participar amb un equip diferent en dues categories: desenvolupament de videojocs i desenvolupament d’ Apps. Entre els requisits per participar hi estava la paritat de gènere entre els membres de l’ equip (comptar amb el mateix nombre de xics i de xiques) i que la porta-veu fóra una xica, par tal de fomentar les vocacions científic-tecnològiques especialment entre el gènere femení.

Quatre alumnes de 3r d’ ESO B: Álex Amiguet, Javier Badillo, Lucía Camacho i Aya El Anani, animats per la seua tutora, Silvia Palero, han participat en aquest concurs de la UPV amb el seu projecte de videojoc Maya. De entre els molts projectes participants en las dues modalitats, el nostre centre ha rebut la menció especial al projecte amb més karma en la categoria de videojocs, menció atorgada per ser l’ equipo més col·laboratiu degut a la quantitat de comentaris i votacions que han fet a la plataforma ITCH del concurs.