Cartells Carrera Solidària

El 3 d’abril de 2023 realitzarem en el centre una Carrera solidària en la qual podrà participar tot el centre. La recaptació serà destinada a finançar el programa de solidaritat Quilòmetres de solidaritat de l’ONG Save the children. Podeu obtindre més informació en el següent enllaç:

Amb l’objectiu de difondre aquest esdeveniment es proposa crear un Concurs de cartells informatius de la 1a carrera solidària de l’IES PESET ALEIXANDRE.

Requisits:

• El cartell ha de ser original i estar dissenyat íntegrament per l’alumnat.
  • Cada alumne/a pot fer un únic treball. Es permet que el treball puga ser realitzat en parelles.
  • El cartell ha de ser elaborat en format digital o paper
  • La imatge ha de contindre un logo relacionat amb la carrera solidària i l’associació a la qual destinarem la recaptació.
  • La data límit de lliurament serà divendres que ve 17 de febrer.
  • Els treballs han de ser entregats al professorat d’Educació Física.
  • El cartell guanyador representarà al centre en la carrera, es penjarà en la web del centre i serà premiat.