Alumnes de l’IES Peset Aleixandre participen en la fase comarcal de les Olimpíades Matemàtiques

L’Olimpíada Matemàtica és per al departament de matemàtiques d’IES Peset Aleixandre un important esdeveniment anual, sempre es prepara amb il·lusió. L’any passat no es va poder
celebrar i enguany les ganes eren dobles.

Per fi, el 25 de març es va celebrar la primera fase, la comarcal. L’alumnat inscrit, vestint la tradicional samarreta amb decoració geomètrica de l’esdeveniment, va passar una hora i mitja usant el seu enginy per a resoldre problemes matemàtics variats i originals.

Finalment, de 1266 estudiants que es van presentar a la província, passen a la següent fase 48. No és fàcil pertànyer a aquest reduït grup, així que donem l’enhorabona a l’alumne Alejandro Moro i a l’Alumna Sabrina el Ghazouani, que l’han aconseguit!

Felicitem també el professorat i a la resta d’alumnat participant pel seu lliurament i il·lusió.