erasmus+ logo
eTwinning-Logo_CMYK

Els departaments d'Anglès, Francès, Tecnologia i Cicles Formatius participen en projectes eTwinning amb els seus alumnes.

eTwinning ofereix una plataforma als equips educatius (professorat, equips directius, personal de biblioteca, etc.) dels centres escolars dels països europeus participants, per comunicar-se, col·laborar, desenvolupar projectes, compartir o el que és el mateix: sentir-se i formar part de la comunitat educativa més atractiva d'Europa. eTwinning està cofinançat per Erasmus +, programa europeu per a l'educació, formació, joventut i esport.

Els departaments d'Anglès i Tecnologia participen en el projecte "Penp@ls from Europe", gràcies a el qual els estudiants de 2n ESO A i B plurilingüe del nostre centre intercanvien correus electrònics amb alumnes de Coccaglio (Itàlia) sobre diferents temes relacionats amb la seva vida , els seus interessos i el seu país. Comparteixen missatges electrònics, cartes o altres materials treballant en diferents temes curriculars establint una amistat i utilitzant la llengua anglesa.
El projecte "Virtual tours" que realitzen els alumnes de 1er de Batxillerat ha permès als nostres alumnes tenir l'oportunitat de visitar Polònia, Portugal, Itàlia i Turquia des de casa a el mateix temps que aprenen anglès. Cada país és l'encarregat d'oferir un recorregut virtual pel seu país, centrant-se en els següents temes: ciutats populars, tradicions, natura i festivals.

El departament de Francès, donada la impossibilitat de realitzar físics, ha començat aquest curs un projecte d'intercanvi virtual anomenat "Viatgem amb les paraules / Voyageons avec els mots" amb l'objectiu de posar en relació als nostres alumnes de 4t d'ESO amb alumnes de l'Collège Saint-Exupéry de Andrésy, proper a París.

El departament de Cicles Formatius realitza el projecte "An interlaboratory comparison exercise: beer analysis" juntament amb els centres l'Europaschule SZ SII Utbremen a Alemanya, la Fundação Escola Profissional de Setúbal a Portugal, l'Institut Pompeu Fabra de Badalona, l'Institut Escola Municipal del Treball de Granollers i l'Associació Cervesera de Catalunya, la qual ens ha donat tot el material a analitzar en aquest projecte.

En aquest projecte es realitzen anàlisis fisico-químiques a les mostres, es comparteixen els resultats i s'analitzen estadísticament.