Xerrada amb Olga Mena, investigadora de l’Institut de Física Corpuscular (IFIC)

El dijous 3 de febrer, l’alumnat de batxillerat i 4ESO va tenir una xerrada amb Olga Mena, investigadora de l’Institut de Física Corpuscular (IFIC). S’han tractat temes com: matèria fosca, energia fosca, lents gravitacionals, corbes de rotació de galàxies espirals, espectres estel·lars… i sempre ressaltant el paper rellevant que diverses dones han tingut en l’estudi d’aquests temes.

L’acollida per part de l’alumnat ha estat excel·lent, despertant l’interès, la curiositat i les ganes d’aprofundir en aquests aspectes relacionats amb la física.

Volem agrair la disponibilitat i l’emoció amb què la Dra. Mena ens ha transmès alguns dels seus coneixements. Ha estat un plaer rebre la teva visita i esperem poder repetir-la en propers cursos.