L’IES Peset Aleixandre participa en l’enregistrament del disc “La línia invisible”

Alumnat de 1r ESO, al costat del seu professor de música Javier Bezares i el Departament de Música de l’IES Dr. Peset Aleixandre, han participat en l’enregistrament del disc La línia invisible. Aquest projecte, emmarcat en Com Sona l’ESO 2021, s’ha adaptat a la realitat actual i ha plantejat un repte artístic: l’enregistrament d’un àlbum per a pujar-lo a diferents plataformes digitals.

La línia invisible és el títol de l’àlbum que compta amb nou cançons cantades per nou personatges diferents. Han participat més de 6.000 alumnes d’IES públics de la Comunitat Valenciana, Catalunya i Balears.

A més, han col·laborat grups i cantants de la talla de Fúmiga , Desiguals, Smoking Souls, Anna Mill, El Diluvi i Auxili.

Enllaços a diferents plataformes per a reproduir l’àlbum complet de manera gratuïta: