Visita de l’alumnat de 2n Bat Artístic al Gran Teatre Antonio Ferrandis

A Paterna tenim la sort de tindre el Gran Teatre: un edifici que forma part del nostre patrimoni cultural i que ret homenatge a Antoni Ferrandis, actor extraordinari nascut al nostre poble.

L’alumnat va poder veure com és la sala, l’escenari, les bambolines, els camerins. Com es treballen la llum i el so, els decorats, tot el treball tècnic que hi ha darrere de qualsevol representació artística. Allò que no es veu però que és imprescindible perquè les representacions siguen perfectes. Durant molts anys el Gran Teatre fou un cine, per la qual cosa encara es conserva el cinematògraf.

Actualment el nostre teatre està inclòs dins d’una gran xarxa de teatres, gràcies a la qual grans companyies d’àmbit nacional representen ací les seues obres i espectacles.