Com Sona l’ESO

Enguany, l’IES Dr. Peset Aleixandre participarà en el projecte Com Sona l’ESO.

En què consisteix? Traurem a la llum un disc de música conjunt amb milers d’alumnes d’altres centres de la Comunitat Valenciana, Catalunya i Balears (cada IES ho gravarà en les seues instal·lacions complint les mesures sanitàries per a posteriorment, en estudi, ajuntar totes les veus).

Per a això, animem a tots els alumnes, famílies, professors, amics… a participar en aquesta creació des del principi: amb la LLETRA de les diferents cançons.

Les bases del concurs són molt senzilles:

Temàtica: Lliure

Tipus de vers: Lliure

Nombre de versos: Lliure

Estructura: Lliure

L’únic requisit és que les lletres siguen en valencià. I no necessàriament ha de ser una cançó completa, pot ser una estrofa o una frase.

La data límit és el 31 d’octubre de 2020. Pots fer arribar la teua lletra al coordinador de Com Sona l’ESO en el centre, Javier Bezares, o directament a l’organització mitjançant el correu lletrescomsonaleso@gmail.com. No oblides indicar el teu nom!