Proves d’accés a cicles formatius

Dilluns que ve 21 de març s’obri el termini d’inscripció a les proves d’accés a cicles de Grau Mitjà i Superior.
El dimarts 22, entre les 11:10 i les 13:00, es posaran a la disposició de l’alumnat que estiga interessat i complisca els requisits d’accés a aquestes proves els ordinadors de l’aula d’informàtica 1, on comptaran amb l’ajuda i l’assessorament de l’orientadora del centre, Lorena Jiménez.
Els qui decidisquen inscriure’s necessitaran:
• Les seues dades personals (nom i cognoms, DNI…), si són alumnes/as majors d’edat.
• Les dades personals del seu pare, la seua mare o el seu tutor/a legal (nom i cognoms, DNI…), en el cas de l’alumnat menor d’edat.
• Una memòria USB per a descarregar els impresos.
Pel que fa als requisits, heu de tindre en compte que:
• Per a l’accés a les proves de Grau Mitjà, l’alumnat ha de tindre 17 anys o complir-los en 2022.
• Per a l’accés a les proves de Grau Superior, l’alumnat ha de tindre 19 anys o complir-los en 2022.
Podeu trobar més informació sobre aquestes proves en el següent enllaç: