Orientacions Música

PENDENTS

DATA LÍMIT DE LLIURAMENT DE TREBALLS: DIVENDRES 30 D’ABRIL DE 2021

LLOC AULES DE MÚSICA :CE21,CE25

L’alumnat que tinga suspesa l’assignatura de música del curs anterior podrà recuperar-la aprovant la primera i segona avaluació del present curs. En cas contrari haurà de fer un treball que consistirà en un dossier d’activitats que poden adquirir en la Consergeria del centre.

Per a l’alumnat que té l’assignatura pendent de 3ºESO i no està cursant la música en 4ºESO, la recuperació constarà de dues parts:

• Lliurament d’activitats del llibre de música de 3ºESO.

• Lliurament d’un treball sobre un compositor o compositora del Romanticisme musical a triar.

(Els detalls sobre aquesta recuperació ja han sigut especificats per la professora Rebeca Ripoll a l’alumnat corresponent)

La data límit de lliurament d’aquestes activitats/treballe serà el pròxim 30 d’Abril de 2021.