Orientacions Inglés

HORA: De 14.00 a 15.10

LLOC: IZ12,IZ14,IZ16,IZ19

CRITERIS DE RECUPERACIÓ

ALUMNES DE 2n, 3r I 4t ESO AMB ANGLÉS PENDENT DE 1r, 2n o 3r.

Aquells alumnes que no van superar l’assignatura en la passada convocatòria de setembre i la tenen pendent en el curs actual, tindran dues maneres de recuperar l’assignatura:

1a) En el cas que l’alumne aprove la primera i segona avaluació d’anglés en el curs en el qual està matriculat actualment, automàticament aprovarà l’anglés pendent de cursos anteriors.

2a) L’alumne que no resulte aprovat per no haver superat la 1a i 2a avaluació del curs actual, tindrà oportunitat de recuperar l’assignatura del curs anterior realitzant una prova escrita que se celebrarà a l’abril i inclourà els continguts mínims corresponents al curs anterior o cursos anteriors.

Respecte als alumnes que tinguen suspesa per a les diferents convocatòries extraordinàries l’anglés de més d’un curs, hauran de realitzar una prova per cadascun dels cursos que tinguen pendent (per exemple, si tenen pendent 3r i 4t, per a aprovar 3r han de realitzar l’examen de 3r). Cal tindre en compte que la superació d’un curs implica l’aprovat en cursos inferiors. Els alumnes han de presentar-se a l’anglés de tots i cadascun dels cursos pendents.

En el cas excepcional que un alumne aprovara al juny el curs en el qual està matriculat, però seguira amb l’assignatura pendent de cursos anteriors, bé perquè no es va presentar, bé perquè no va aprovar per cap dels procediments descrits anteriorment, se li aprovarà automàticament el pendent o pendents que li quedaren.

En qualsevol cas, la nota obtinguda per l’alumne, siga com siga la via de recuperació, serà d’un 5.

ALUMNES DE 3r PMAR I 4t P.R. AMB ANGLÉS PENDENT DE 1r, 2n o 3r ESO ORDINARI

Atesa l’ordre: RESOLUCIÓ de 28 de juliol de 2016, de la Secretaria Autonòmica d’Educació
i Investigació, per la qual es dicten instruccions per a l’aplicació dels Programes de millora de l’aprenentatge i del rendiment per al curs 2016-2017. (publicada en el DOCV del 2 d’agost de 2016):

“Cinquena

1. L’avaluació de l’alumnat del Programa, es realitzarà d’acord amb la normativa d’avaluació establida per a aquesta etapa.

2. La recuperació de les matèries no superades en cursos anteriors a la incorporació de l’alumnat a un grup específic de PMAR de 3r curs es realitzarà de la següent manera:

a) Per a les matèries integrades en els àmbits s’establirà un pla de recuperació específic que suposarà l’adaptació del currículum de l’àmbit a l’alumnat. La superació de l’àmbit corresponent suposarà, per tant, la superació de les matèries implicades pendents de superació.”

Per tant, l’alumnat podrà aprovar aplicant-se la mateixa normativa que per a l’alumnat de 3r i 4t ESO. En cas que no superarà l’assignatura mitjançant cap de les dues vies descrites en l’apartat anterior, si superarà finalment l’àmbit en el qual s’inclou anglés, suposaria la superació dels anteriors nivells pendents.

ALUMNES AMB ANGLÉS PENDENT DE 1r BATXILLERAT

Els alumnes de 2n Batxillerat que tinguen suspés l’anglés de 1r Batxillerat hauran de realitzar a l’abril una prova escrita que inclourà els continguts mínims corresponents a aquest nivell, i la superació del qual suposarà la recuperació de l’assignatura pendent.
En el cas d’aquells alumnes que tinguen pendent de 1r, segons estableix l’article 33 del Reial decret 1105/2014, pel qual s’estableix el currículum bàsic de l’Educació Secundària
Obligatòria i del Batxillerat, “La superació de les matèries de segon curs que s’indiquen en elmanexo III (Primera Llengua Estrangera II) estarà condicionada a la superació de les corresponents matèries de primer curs indicades en aquest annex per implicar continuïtat (Primera Llengua Estrangera I)”.
A més, segons s’estableix en les instruccions publicades en el DOCV (núm. 7834 de 22 de juliol de2016), “L’alumnat que promocione a segon curs amb alguna matèria pendent de primer
curs d’entre les que impliquen continuïtat i que desitge matricular-se de la matèria de segon curs corresponent:
Haurà de matricular-se de la matèria pendent de primer curs.
Tindrà condicionada la superació de la matèria de segon curs a la superació de la matèria del primer curs corresponent.
Les matèries de segon curs no qualificades com a conseqüència de l’anterior seran considerades com a incompatibles.”