Orientacions Informàtica

DATA LÍMIT: DIMECRES 31 DE MARÇ DE 2021

LLOC: AULES D’INFORMÀTICA

Observacions:

Per a poder recuperar l’Assignatura d’Informàtica/Tecnologies de la informació i la comunicació, hem de tindre en compte dues possibilitats.

• L’alumne aquesta cursant l’assignatura corresponent en el curs actual: en aquest cas, l’alumne aprovarà l’assignatura sempre que tinga aprovades la 1a i 2a Avaluació, en la data de les respectives avaluacions.

• L’alumne no cursa enguany l’assignatura corresponent: en aquest cas, ha de realitzar les activitats que el professor haja preparat per a complir els objectius marcats per a poder superar l’assignatura. En aquest cas, ha de posar-se en contacte amb el professor corresponent perquè li indique, on pot trobar les activitats sol·licitades.

En cap cas, es realitzarà un examen que permeta recuperar l’assignatura pendent. Quant a la nota obtinguda, no superarà l’Aprovat.

La data limite de lliurament de les activitats serà per al 31 de Març de 2021.