Admissió

Enllaç a processos d’admissió: https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicia-proceso-de-admision/

Termini per a l’ESO i Batxillerat: Del 19 al 29 de maig.

Termini per a FP: Del 26 de maig al 3 de juny.

Per a estudiar en el nostre centre OBLIGATÒRIAMENT has de realitzar el procés d’admissió en la web de la Generalitat en els següents casos:

–Alumne/a procedent de centres educatius no adscrits al centre, és a dir, centres fora de Sax i Salinas.

–Per a matricular-se en primer de batxillerat sigues o no alumne de l’IES Pascual Carrión.

–Per a matricular-se en primer d’FP sigues o no alumne de l’IES Pascual Carrión.

No han de realitzar procés d’admissió els alumnes de col·legis de primària adscrits (tots els de Sax i Salinas), ni els alumnes del centre que no canvien d’estudis (ESO, Batxillerat o FP).

El procés d’admissió no té res a veure amb els altres processos de prematrícula i matrícula que es realitzaran de manera independent en els terminis que s’establisquen i s’anuncien en els centres educatius.