22 Edició del Concurs de Tallers Didàctics del Museu de la Universitat d’Alacant

El dissabte passat, 18 de juny, les nostres alumnes Paula Maestre Gil de 2n ESO, Aránzazu Mateos Martínez de 4t ESO, Violeta Gil Vidal de 4t ESO i Sofía Garate Madurga de 4t ESO, van recollir els seus premis per la participació en la 22 edició del Concurs de Tallers Didàctics del Museu de la Universitat d’Alacant.

En aquesta edició, s’han presentat al concurs un total de 1.223 participants d’ESO i Batxillerat. De totes elles i ells, només s’han seleccionat 74 treballs, entre els quals es troben els de les nostres alumnes.

Les seues obres, que estaran exposades fins al 7 de juliol en el MUA, són fruit, d’una banda, de la visita a l’exposició “Corpografías”, parlant de la diversitat, on el nostre alumnat de 2n ESO va reflexionar sobre les seues emocions i sentiments; d’altra banda, l’alumnat de l’optativa de Plàstica de 4t ESO va visitar l’exposició “Mulier, Mulieris” i va fer un treball de denúncia social feminista.

Paula Maestre va ser una de les dues finalistes de “Corpografías”. Aránzazu Mateos, Violeta Gil i Sofía Garate, tres de les set seleccionades de “Mulier, Mulieris”. Enhorabona per a totes!