Setmana de les Ciències, la informàtica i la tecnologia

Del 27 al 30 d’abril de 2026, el nostre institut celebrarà la Setmana de les Ciències, la informàtica i la tecnologia.

Sota el lema “Que la ciència i la salut t’acompanyen”, els departaments de ciències, educació física, informàtica i tecnologia han preparat una àmplia varietat d’activitats amb l’objectiu d’investigar, experimentar i reflexionar a l’aula sobre la importància de la ciència i la tecnologia en la nostra vida diària, la cura de la salut, els avanços científics i tecnològics, i els hàbits de vida saludables.

Convidem a tota la comunitat educativa a participar d’estes activitats i gaudir d’esta setmana.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies