Del 27 al 30 d’abril de 2026, el nostre institut celebrarà la Setmana de les Ciències, la informàtica i la tecnologia.
Sota el lema “Que la ciència i la salut t’acompanyen”, els departaments de ciències, educació física, informàtica i tecnologia han preparat una àmplia varietat d’activitats amb l’objectiu d’investigar, experimentar i reflexionar a l’aula sobre la importància de la ciència i la tecnologia en la nostra vida diària, la cura de la salut, els avanços científics i tecnològics, i els hàbits de vida saludables.
Convidem a tota la comunitat educativa a participar d’estes activitats i gaudir d’esta setmana.


