0. Matriculació en les proves d’accés a la universitat. Convocatòria ORDINÀRIA i EXTRAORDINÀRIA. (Consultar calendari)
Una vegada publicades les notes finals de 2ºBAT en WebFamilia, l’alumnat que haja obtingut el títol i vulga presentar-se a les PAU ha de seguir els següents passos en les dates establides en el calendari:
PAU 2025 | CONVOCATÒRIA JUNY | CONVOCATÒRIA JULIOL |
---|---|---|
Publicació de notes finals en Webfamilia | 20 de maig, 20:00h | 19 de juny, 12:00h |
Matrícula en AULES (alumnat d’este curs) | Del 21 al 22 de maig (fins a les 23:59h) | Fins al 20 de juny a les 12:00h |
Matrícula per correu electrònic (alumnat de cursos anteriors i millora de nota d’este curs) | Del 15 al 20 de maig (fins a les 23:59h) | Del 16 al 18 de juny (fins a les 23:59h) |
Recepció de correu de confirmació | Fins al 23 de maig a les 15:00h | Fins al 20 de juny a les 15:00h |
PAU | 3, 4 i 5 de juny | 1, 2 i 3 de juliol |
1. Pagament de taxes a la universitat.
S’ha d’abonar a la UMH la taxa que corresponga seguint les instruccions marcades per la pròpia universitat. El preu de la taxa és el mateix independentment que es tracte de primera matrícula, repetició de les proves en una altra convocatòria, millora de nota, etc.
INSTRUCCIONS PAGAMENT TAXES PAU UMHMOLT IMPORTANT: qualsevol error en el pagament de les taxes que implique una devolució, haurà d’esmenar-se directament amb la universitat. L’alumnat que puga obtindre una nota mitjana de Batxillerat superior a 9 no ha de matricular-se fins a comprovar si se li ha concedit la Matrícula d’Honor, i en este cas estarà exempt del pagament.
1.1. Taxes
- Matrícula ordinària: 78,20 €
- Matrícula família nombrosa de categoria general: 39,10 €
- Matrícula família monoparental de caràcter general: 39,10 €
- Estudiants exempts del pagament de les taxes:
- Matrícula d’Honor en Batxillerat (només la primera vegada que es matricule)
- Consulte ací la resta de causes d’exempció.
2. Matriculació PAU (Una vegada pagades les taxes)
- Alumnat que titula este curs: la matrícula es fa a través del formulari que trobareu en AULES. L’usuari i contrasenya és l’el vostre personal, i el formulari es diu MATRÍCULA PAU; estarà actiu en les dates establides en el calendari.
- Alumnat que va titular en cursos anteriors o que es presenta a millora de nota de la convocatòria ordinària: descarregar i completar el formulari de matrícula, escanejar-lo i remetre’l juntament amb els documents indicats a continuació, al correu del centre 03014526@edu.gva.es, escrivint en l’ASSUMPTE “Matrícula PAU” i el nom de l’alumne/a. Es gestionaran només les matrícules rebudes en les dates establides en el calendari.
DOCUMENTS QUE CAL ADJUNTAR (SEMPRE EN PDF)
- L’alumnat exempt per Matrícula d’Honor no ha d’adjuntar cap document.
- L’alumnat que ha pagat la Matrícula ordinària ha d’adjuntar el justificant del pagament.
- L’alumnat amb dret al 50% de la deducció ha d’adjuntar el justificant del pagament i un document que acredite les circumstàncies al·legades (carnet, llibre de família, etc.)
- L’alumnat exempt del pagament ha d’adjuntar un document que acredite les circumstàncies al·legades.
3. Confirmació de matrícula
El dia indicat en el calendari rebreu un correu confirmant que esteu matriculats a la PAU, amb les vostres dades de contacte i les assignatures triades. Si no rebeu el correu electrònic de confirmació o si detecteu algun error en les vostres dades, disposeu de 24 hores per a informar de la incidència a 03014526@edu.gva.es
4. Realització de les proves
Les proves es realitzen en la Universitat Miguel Hernández. Heu d’estar a les 8.15 del primer dia de les proves en les escales de l’edifici Altabíx de la UMH, proveïts d’un document d’identitat vàlid (DNI/NIE/PASSAPORT). Allí us esperarà el professor del centre que us acompanyarà els tres dies i us repartirà les etiquetes adhesives necessàries per a fer els exàmens.
PORTAL WEB INFORMATIU – PAU UMH