Nova campanya de neteja a Tabarca de l’alumnat de l’IES Nit de l’Albà

El passat 15 de maig, un grup de 25 alumnes i alumnes de 3r d’ESO B i C, pertanyents a l’optativa de Laboratori de Biologia, juntament amb companys i companyes de 1r i 4t d’ESO implicats en el projecte Recreeco, van participar en una nova edició de la ja tradicional campanya de recollida de plàstics i microplàstics a l’illa de Nova Tabarca.

Esta activitat forma part del Projecte de Recollida de Microplàstics que el centre ve desenrotllant des de fa anys i que té com a objectiu conscienciar a l’alumnat sobre l’impacte dels residus en el medi marí, a més de fomentar el respecte per l’entorn natural.

Durant la jornada, l’alumnat va recórrer diferents punts del litoral tabarquino arreplegant residus, classificant-los i reflexionant sobre el seu origen i els efectes que tenen en la fauna i flora del Mediterrani. Esta acció no sols suposa un treball de camp educatiu, sinó també una contribució directa a la conservació de l’ecosistema.

L’activitat va ser possible gràcies al suport de l’AMPA del centre i de l’Associació d’Alumnes, els recursos de les quals van permetre sufragar una part important del desplaçament i la logística del viatge.

Una vegada més, des de l’IES Nit de l’Albà reafirmem el nostre compromís amb l’educació ambiental, l’aprenentatge actiu fora de l’aula i el desenrotllament d’un esperit crític i responsable en el nostre alumnat.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies