Dia dels autors Europeos

Dilluns, 27 de març de 2023, celebrem a l’institut el “Dia dels Autors Europeus”, una nova iniciativa de la Comissió Europea per a promoure la lectura entre els joves i donar a conèixer la riquesa cultural i lingüística europea.

La iniciativa consisteix en la participació de cada centre d’ensenyament secundari de tots els estats membres de la UE en un moment de lectura en veu alta d’un llibre de lliure elecció, compartint aqueix moment amb la major quantitat de persones possibles.

L’alumnat de 1r A-B Batxillerat va gaudir amb una xarrada de la correctora de novel·les, Alicia Moll i tot l’alumnat d’ESO va llegir en la mitja hora de lectura diària el relat “Siete pisos” del autor italià, Dino Buzzati.

#ReadWithEurope #iesmusicmartinisoler #DinoBuzzatti #SietePisos #AliciaMollJiménez #DiegoFranciscoPalacios #readingoceanproject

Lectura-tematica-27-marzo-1