Web Família

L’aplicació de gestió educativa de la Conselleria d’Educació

Informació per a accedir a Web família

Per a tindre accés a aquesta informació és necessari que el familiar conste en ITACA com a tutor legal de l’alumne o alumna i estar donat d’alta en aquest servei.

Per a donar-se d’alta en aquest servei cal seguir el següent procediment:

• Descarregar la sol·licitud:
  • Emplenar la sol·licitud i entregar en l’oficina de Secretaria del centre, juntament amb una fotocòpia del DNI del sol·licitant.

• Quan el centre complete les dades facilitades, en la fitxa de familiars i li genere la contrasenya, vosté rebrà en el correu electrònic proporcionat en la seua sol·licitud, les instruccions i la contrasenya d’accés.
  • La sol·licitud d’accés és personal. Cada familiar (pare/mare/tutor/a legal) haurà d’emplenar i signar una sol·licitud de manera individual amb les dades sol·licitades. Poden sol·licitar l’accés els dos tutors legals, mare i/o pare.