Inscripció a la prova d’accés a la Universitat

Curs 2023/2024

Termini per a la convocatòria extraordinària: 20 de juny (de 8.30 h a 14 h)

Procediment pera fer la inscripció a la prova d’accés a la Universitat

L’alumnat proposat pera titular en acabar els seus estudis de batxillerat per la seua junta d’avaluació i desitge inscriure’s a la prova d’accés a la Universitat haurà de seguir les següents indicacions:

• Emplenar la sol·licitud d’inscripció:
    Descarregar i emplenar l’imprés. No oblideu signar el document.
  • Generar l’imprés del rebut pera fer el pagament de les taxes associades. (seguir les indicacions).

MOLT IMPORTANT! En OBSERVACIONS s’ha d’escriure IES MISTERI DELX, sense apòstrof (si s’escriu IES MISTERI D’ELX dona error)

O bé entrar en http://universite.umh.es/recibos/ i seleccionar les opcions. Tipo: Pruebas de Acceso Universidad. Subtipo: Matrícula 2023-2024

• Pagar la taxa:
    • En qualsevol de les entitats col·laboradores: imprimiu el rebut que s’ha generat i pagar-lo en qualsevol de les entitats que apareixen indicades a la part de baix. En el mateix imprés hi ha tres còpies del rebut. El que indica “Ejemplar para la Universidad” és el que cal lliurar a l’institut.
    • Pel procediment telemàtic: per internet, mitjançant targeta. Com a justificant presenteu la impressió de la imatge que apareix en pantalla una vegada realitzat el pagament.
  • Lliurar a la secretaria del centre la documentació:
    • La sol·licitud de matricula emplenada.
    • Una còpia de l’ingrés de taxes (l’alumnat exempt del pagament de taxes, total o parcial, adjuntarà original de la documentació que acredite l’esmentada situació).

Per al estudiantat EXEMPT de pagar la taxa per qualsevol de les causes enumerades a continuació, NO ha de generar-se rebut.

Estudiants exempts del pagament de les taxes, d’acord amb la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes:

• Matrícula d’honor en l’avaluació global del 2n curs de batxillerat o amb premi extraordinari en el batxillerat.
  • Famílies nombroses de categoria especial.
  • Famílies monoparentals de categoria especial.
  • Víctima d’actes de violència sobre la dona.
  • Els estudiants que hagen sigut víctimes de bandes armades i elements terroristes.
  • Els subjectes passius que siguen discapacitats, amb un grau de minusvalidesa igual o superior al 33 per 100, i els equiparats a aquells per aplicació del que disposa l’apartat 6 de la disposició addicional vint-i-quatrena de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, amb relació a l’article 1.2 de la Llei 51/2003, de 2 desembre, d’igualtat d’oportunitats, no-discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat.
  • Exempcions en la taxa de matrícula per protecció menors/sistema judicial de reeducació.
  • Exempcions en la taxa de matrícula per exclusió social i percepció de l’ingrés mínim vital.

Per a qualsevol dubte, consultar les indicacions corresponents