Formació Professional de Grau Bàsic

Les ensenyances de Formació Professional Bàsica formen part de les ensenyances de Formació Professional del sistema educatiu i han de respondre a un perfil professional.

Podrà accedir als cicles de Formació Professional Bàsica, l’alumnat que complisca simultàniament els requisits següents (segons l’article 15 del Reial Decret 127/2014):

1. Tindre complits quinze anys, o complir-los durant l’any natural en curs.
  2. Haver cursat el tercer curs d’ESO. Excepcionalment, a criteri de l’equip docent i la persona responsable de l’orientació en el centre, serà vàlid haver cursat el segon curs d’ESO.
    El requisit d’este apartat 2 no s’aplicarà en el cas de persones entre 15 i 18 anys que no hagen estat escolaritzats en el sistema educatiu espanyol i l’itinerari educatiu del qual aconselle la seua incorporació a un cicle de grau bàsic com l’itinerari més adequat.
  3. Haver proposat l’equip docent als pares, mares o tutors legals la incorporació de l’alumne o alumna a un cicle formatiu de grau bàsic.

Els sol·licitants a qui es referix l’apartat anterior hauran d’aportar el consell orientador per mitjà d’un certificat que acredite haver sigut proposat per l’equip docent als pares, mares o tutors legals per a la incorporació a un cicle de Formació Professional Bàsica. El dit consell orientador serà expedit pel director o directora i el tutor o tutora de l’alumne o alumna, i s’inclourà en l’expedient de l’alumne o alumna junt amb el document de consentiment dels pares, mares o tutors legals, perquè curse estes ensenyances.

Podran accedir així mateix als cicles de Formació Professional Bàsica les persones que superen els 17 anys i que no estiguen en possessió d’un títol de Formació Professional o de qualsevol altre títol que acredite la finalització d’estudis secundaris complets, sempre que hi haja disponibilitat de places.

Cicles de Formació Professional de Grau Bàsic a l’IES Miralcamp

FAMÍLIA PROFESSIONAL

GRAU BÀSIC (TÍTOL DE TÈCNIC BÀSIC)

ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES