Correu corporatiu alumnat

Accés al correu corporatiu

L’IES Miralcamp és “Centre Digital Col·laboratiu”, per això, tot l’alumnat de l’institut té un correu corporatiu creat per la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.

Per a entrar al correu i tindre accés a totes les aplicacions disponibles, cal saber la Identitat Digital. Per a saber la Identitat Digital cal seguir els següents passos:

1.- Accedir a Web Família:

2.- Punxar sobre el nom i  cognoms de l’alumne:

3.- En les dades de l’alumne apareix l’adreça de correu electrònic, la contrasenya inicial i una clau de recuperació:

Què podem fer amb la Identitat Digital?

A més d’entrar al correu (Outlook) amb la Identitat Digital, l’alumnat podrà tindre accés a una gran quantitat de ferramentes de MSOffice365. Com per exemple:

• Outlook
  • OneDrive
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Teams
  • I moltes altres ferramentes interessants.

FA FALTA QUE L’ALUMNAT ES FAMILIARITZE AMB EL CORREU JA QUE SERÀ EL MATEIX EN TOTA LA SEUA VIDA ESCOLAR.