L’IES Miralcamp va participar el cap de setmana del 22 i 23 de febrer en les Jornades Formatives del Consorci European Work Experience (EWE) del qual forma part des d’este curs, realitzades en l’IES La Creueta d’Onil (Alacant).
Allí es van ajuntar tant professorat com alumnat, els quals estos últims pròximament duran a terme les seues pràctiques FCT en empreses a l’estranger. Països com Irlanda, França, Portugal o Malta, són alguns dels destins de l’alumnat.
Els objectius principals de les jornades van ser, d’una banda, explicar a l’alumnat el funcionament i organització de les pràctiques al país de destinació i, per l’altre, donar a conéixer ferramentes per a la seua formació en llengua estrangera.
Des del nostre centre, tenim la fortuna de poder enviar a 3 alumnes que realitzaran les seues pràctiques a Irlanda, en empreses relacionades amb el món de la pràctica fisicoesportiva en el medi natural.
Serà tota una aventura de 90 dies que començarà a l’abril.




