banc de llibres

En aquesta pàgina web trobaràs tota la informació necessària per a tramitar el banc de llibres al nostre centre.

Alumnat que vol participar per primera vegada al Banc de llibres

• Alumnat nou de 1r d’ESO: Ha de gestionar-ho a través del seu CEIP.
  • Alumnat de la resta de cursos, inclòs el Batxillerat, ha de portar:

primer i segon de batxillerat

• 1r i 2n de Batxillerat entren a formar part del Banc de llibres a partir del curs 23-24.
  • Alumnat que passa de 4t d’ESO a 1r de Batxillerat:
    • Si ja forma part del programa tindrà continuïtat al 1r de Batxillerat sense haver de fer cap tràmit, llevat del procediment habitual d’entrega del lot de llibres i del document de Conselleria.
    • Si no forma part cal seguir el procediment indicat a l’inici d’aquesta pàgina.
  • Alumnat que passa de 1r a 2n de Batxillerat:
    • Si ja formava part del programa quan va cursar 4t d’ESO, estarà admés automàticament sense fer cap tràmit, però haurà d’entregar el lot de llibres complet i en bones condicions (l’alumnat ja va ser informat al desembre d’aquesta nova normativa).
    • Si no formava part cal seguir el procediment indicat a l’inici d’aquesta pàgina.