Sol·licitud de transport escolar

Usuaris del transport

Els usuaris actuals del transport escolar que vulguin renovar la seva sol·licitud per al pròxim curs hauran de seguir els passos següents:

1. Descarregar l’esborrany de Web Família.
  2. Comprovar que les dades són correctes, imprimir i signar l’esborrany. En cas de canvis familiars, marqueu aquests canvis en l’apartat G de l’esborrany i adjunteu la documentació necessària. Si algú no pot descarregar l’esborrany, el centre li proporcionarà una còpia.
  3. Entregar al centre l’esborrany signat pels sol·licitants.

noves sol·licituts

Els nous usuaris del transport han de complimentar la sol·licitud i dur-la al centre, signada pels sol·licitants. La sol·licitud ha d’anar acompanyada de les fotocòpies dels DNI dels signants, el certificat d’empadronament i si el domicili està fora del nucli urbà, s’ha de dur un certificat de quilometratge que s’ha de sol·licitar a la Tinença d’Alcaldia.