Hui l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat una eixida a Onda dins de l’assignatura de Geografia i Història. Hem visitat el castell, conegut com el castell de les 300 torres, i hem pogut entendre la seua gran importància estratègica al llarg del temps.
De la mà d’@arqueocas i amb Diego com a guia, l’alumnat ha aprofundit en l’edat mitjana, descobrint com era la medina musulmana i com, posteriorment, el territori es va integrar en el sistema del feudalisme. Una experiència molt enriquidora que ens ha permés aprendre sobre la nostra història i patrimoni d’una manera vivencial.













