Eixida cultural a Onda

Hui l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat una eixida a Onda dins de l’assignatura de Geografia i Història. Hem visitat el castell, conegut com el castell de les 300 torres, i hem pogut entendre la seua gran importància estratègica al llarg del temps.
De la mà d’@arqueocas i amb Diego com a guia, l’alumnat ha aprofundit en l’edat mitjana, descobrint com era la medina musulmana i com, posteriorment, el territori es va integrar en el sistema del feudalisme. Una experiència molt enriquidora que ens ha permés aprendre sobre la nostra història i patrimoni d’una manera vivencial.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies