Dimecres passat, 2 d’Abril, va tindre lloc una nova trobada filosòfica en la sala d’actes de l’I.E.S. La trobada portava per títol “Filosofia per a la cura, filosofia per a seducció” i l’alumnat va estar molt participatiu.
Es va reflexionar entorn a per què i per a qui ens cuidem, es van analitzar els estereotips estètics que ens imposen un físic perfecte i un estat mental satisfactori i les causes de la seua deterioració en el món en el qual vivim, s’aconselle un tipus de cura que redunde en el saludable i s’allunye de l’excés de cura o l’obsessió, es va debatre entorn de la teoria del “body positive” i entorn de moltes altres coses.
En definitiva, passem una estona agradable en la qual vam aprendre i reflexiàrem molt.




