TROBADA FILOSÒFICA 

Dimecres passat, 2 d’Abril, va tindre lloc una nova trobada filosòfica en la sala d’actes de l’I.E.S. La trobada portava per títol “Filosofia per a la cura, filosofia per a seducció” i l’alumnat va estar molt participatiu. 

Es va reflexionar entorn a per què i per a qui ens cuidem, es van analitzar els estereotips estètics que ens imposen un físic perfecte i un estat mental satisfactori i les causes de la seua deterioració en el món en el qual vivim, s’aconselle un tipus de cura que redunde en el saludable i s’allunye de l’excés de cura o l’obsessió, es va debatre entorn de la teoria del “body positive” i entorn de moltes altres coses. 

En definitiva, passem una estona agradable en la qual vam aprendre i reflexiàrem molt.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies