Comissió Xarxallibres

INFORMACIÓ PER A LES FAMILIES

CALENDARI JUNY’23 RECOLLIDA LLIBRES XARXALLIBRES.

ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT A LA XARXA DE LLIBRES DURANT EL CURS ANTERIOR. REQUISITS PER A PARTICIPAR AQUEST CURS ESCOLAR:

1. Estar matriculat en el curs present en un centre participant de la comunitat valenciana.
  2. LLiurar el lot complet de llibres del curs anterior al centre on s’ha cursat.El dia de la matricula cada alumne haurà de portar complimentat 2 còpies del document que trobarà al següent enllaç: LLIURAMENT DE LLIBRES DE TEXT (clica ací)

ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ A LA XARXA DE LLIBRES ( NO HA PARTICIPAT EN EL CURS ANTERIOR). REQUISITS PER A PARTICIPAR AQUEST CURS ESCOLAR.

1. Estar matriculat en aquest curs en un centre participant de la comunitat valenciana.
  2. Presentar la sol·licitud de participació en el programa, durant el període indicat i al centre que està matriculat en el curs anterior:
    1. Accedir a la web: http://sede.gva.es al següent procediment: Solicitud de participació en el banc de llibres de text i material curricular per al curs 2023-2024 per part de les FAMILIES, que no participaren en el curs 2022-2023.(clica ací)
    2. Reomplir la sol.licitud.
    3. Fer una fotocòpia de la sol.licitud.
    4. Dur al centre: L’original i la fotocòpia de la sol.licitud.
  3. LLiurar el lot complet de llibres del curs anterior en el centre on està matriculat durant el curs anterior.