es_cofinanciado_por_la_union_europea_pos
Enriqueciedo_vidas_centro_ES
SEPIE_erasmus_plus
Logo_Erasmusdays_24.jpg

¡VIU L'EXPERIÈNCIA ERASMUS+ AMB NOSALTRES!

Aprofita esta oportunitat per a créixer personal i professionalment.

T'esperem!

ÀMBITS ERASMUS+ EN ELS QUALS TREBALLA L'IES MARE NOSTRUM
SCH_FOTO_pag_erasmus

EDUCACIÓ ESCOLAR
ESO I BATXILLERAT
School Education

VET_web_erasmus

FORMACIÓ PROFESSIONAL
GRAU MITJÀ
Vocational Education and Training (VET)

HED_WEB_MARE

FORMACIÓ PROFESSIONAL
GRAU SUPERIOR
Higher Education (HE)

Informació general

Gràcies al programa Erasmus+, oferim estades a l'estranger per a:

• Formació Professional: pràctiques professionals.
  • ESO i Batxillerat: activitats en grup amb estudiants de la UE.
  • Professorat: cursos i formació.

Així fomentem el desenvolupament educatiu, professional i personal, promovent un creixement sostenible, ocupació de qualitat i cohesió social. A més, impulsem la innovació i enfortim tant la identitat europea com la ciutadania activa.

Per a qualsevol tipus de dubte, pots contactar-nos en la següent adreça de correu electrònic: erasmus@iesmarenostrum.com

Clàusula d'exempció de responsabilitat

Els nostres projectes estan cofinançats pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d'esta publicació és responsabilitat exclusiva de l'IES Mare Nostrum d'Alacant, i ni la Comissió Europea, ni el Servici Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE) són responsables de l'ús que puga fer-se de la informació ací difosa.