L’alumnat de 2n de Grau Superior programa el sistema de control del projecte OASI

L’alumnat de segon curs del Cicle de Grau Superior en Sistemes Electrotècnics i Automatitzats està treballant en la programació i simulació del nou sistema de control del projecte OASI. Durant aquesta fase, els estudiants desenvolupen i comproven el funcionament del sistema abans de la seua implementació real, posant en pràctica coneixements d’automatització, control i programació aplicats a un projecte real del centre. ⚙️💻🌱

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies