Elena Melero i Martina Núñez . 3r ESO C
El divendres 24 d’abril l’alumnat de 3r d’ESO de l’IES Malilla vam tenir l’ocasió de gaudir de la visita de Carles Durà, autor de l’obra teatral Safareig.
Carles Durà ens va explicar més a fons per què va escriure Safareig, quin significat s’amaga darrere d’aquesta paraula i també vam tenir l’oportunitat de preguntar-li els nostres dubtes i així poder entendre’l millor.
Safareig és un llibre molt curiós, ja que és un reflex de la realitat. Presenta una sèrie de situacions que estan passant al mateix temps i al mateix lloc i tots els personatges estan parlant uns dels altres i expressant uns prejudicis que no s’acosten a la veritat del que ocorre.
Per a nosaltres aquest llibre ens ha semblat una forma única per a veure les coses d’una altra manera i explorar altres punts de vista.
El fet de tenir tan a prop l’escriptor Carles Durà ha estat una experiència enriquidora, molt interessant i motivadora. Agraïm i esperem noves activitats com aquesta.
