Extraescolares

Intercambio Cultural

Por c_ferrandezvicente | 19 de abril de 2021 | Comentarios desactivados en Intercambio Cultural
con_erasmus

Demà dimarts  a les 16:30 h,   5 alumnes del nostre centre participaran en un intercanvi cultural del projecte Erasmus "Ous Precious Plants".

Serà una conferència telemàtica entre 4 països, Rumania, Alemanya, Italia i nosaltres.
Les nostres alumnes han preparat una presentació sobre 5 plantes autòctones i explicaran la seua distribució, adaptacions al medi i els principals usos de les mateixes.
Les alumnes que participen són:
  • Claudia Pamies
  • Claudia Adán
  • Paula Alfonso
  • Ana Durán
  • Laura Juan

25 N. Dia contra la violència de génere

Por c_ferrandezvicente | 28 de julio de 2020 | Comentarios desactivados en 25 N. Dia contra la violència de génere

L’IES Macià Abela s’uneix a les reivindicacions d’aquest 25 N, Dia Internacional per l’eliminació de la violència de gènere, amb aquests preciosos murals i la decoració de les nostres instal·lacions.
Gràcies al professorat de plàstica i a tots els participants de la tutories.

Concurs de carabases

Por c_ferrandezvicente | 28 de julio de 2020 | Comentarios desactivados en Concurs de carabases

Un any més les carabasses d’Halloween han envaït l’IES Macià Abela. Són ja moltes edicions d’aquest concurs tan desitjat i esperat per l’alumnat del nostre centre, com pels del CEIPs de la localitat, que any rere any vénen a visitar l’exposició i de pas es porten algun  en la nostra cova del Terror.
Havien carabasses de tota classe: bruixes, monstres, fantasmes, de profes, del col·lectiu LGTB, … i fins a de Franco, totes elles d’una elevada qualitat, que ha fet que l’elecció de les guanyadores haja sigut molt difícil.

Enhorabona a tots els participants, i especialment als guanyadors i guanyadores

1a categoria:

1r Premi: Andrea Poveda Juan (3r ESO D)
2n Premi: Daniel Ferrández Perea (3r ESO A)
3r Premi: María Pomares, Pablo Pérez, Pablo Segura (1r ESO A)

2a Categoria:

1r Premi: Clara Mas, Carla Menarguez (PR4, 4 ESO B)
2n Premi: Natalia Quiónes, Teresa Davó (2 BAT C)
3r Premi: Antonio Soler, Carmen Soler (3 ESO D i 2 BAT A)

Excursió a Alcoi 2n ESO

Por c_ferrandezvicente | 28 de julio de 2020 | Comentarios desactivados en Excursió a Alcoi 2n ESO

Els alumnes de 2n ESO van de visita a la ciutat d’Alcoi, visiten el Betlem del Tirisiti i passegen per la via Verda.

a.