TERCER TRIMESTRE 19-20 FPB

• La data de finalització del curs és el 16 de juny, igual que en ESO i Batxillerat.
  • El tercer trimestre ha de servir per a consolidar, recuperar o reforçar els aprenentatges dels dos trimestres anteriors. Se seleccionaran de l’últim trimestre exclusivament els continguts més rellevants.
  • L’avaluació del tercer trimestre tindrà un caràcter diagnòstic i formatiu i es tindrà en compte el treball realitzat de forma no presencial, l’interés de l’alumnat i l’actitud mostrada.
  • L’avaluació final es conformarà a partir dels resultats de la primera i segona avaluació. La tercera avaluació, si escau, podrà millorar aqueixa nota.
  • No hi haurà convocatòria extraordinària en 1r d’FPB. Per tant, aquells alumnes que tinguen la primera i/o la segona avaluació suspeses només podran recuperar-les durant el tercer trimestre.
  • Per a 2n d’FPB hi haurà convocatòria extraordinària, que se celebrarà entre el 23 i el 26 de juny.
  • Es modifica el mòdul de Formació en Centres de Treball, que passarà a estar incorporat en un nou “Mòdul Integrat d’FCT”, de 155 hores de duració. D’aqueixa duració es descomptaran les hores d’FCT que l’alumnat haja cursat prèviament. Per tant, l’alumnat de 2n curs només haurà de completar 35 hores mitjançant activitats a distància. L’alumnat de primer curs, podrà realitzar les dues unitats formatives d’FCT durant el curs 20-21.
  • De manera excepcional, l’alumnat de 2n curs podrà sol·licitar per escrit la renúncia a la convocatòria ordinària de l’FCT per a matricular-se del mòdul en el curs 20-21 i realitzar-lo en empresa.
  • Es promocionarà de 1r a 2n curs amb caràcter general, sense que siga determinant el nombre de mòduls no superats. Preguntes freqüents: Açò és equivalent a un aprovat general? La resposta és NO. L’alumnat haurà de recuperar els mòduls suspesos durant el curs següent. És possible repetir curs? La resposta és SÍ: excepcionalment, l’equip docent pot proposar la repetició si és la millor opció acadèmica per a l’alumne/a.
  • Les decisions per a obtindre el títol d’FPB, així com el de Graduat en ESO, s’adoptaran segons l’adquisició de les competències generals, sense que siga determinant la superació de tots els mòduls. Significa que tot l’alumnat titularà? La resposta és NO, encara que la titulació serà la pràctica habitual.