TERCER TRIMESTRE 19-20 BATXILLERAT

• El curs finalitza en 2n de Batxillerat el 16 de juny, com la resta d’ensenyaments.
  • El tercer trimestre ha de servir per consolidar, recuperar o reforçar els aprenentatges dels dos trimestres anteriors. Se seleccionaran de l’últim trimestre exclusivament els continguts imprescindibles.
  • L’avaluació del tercer trimestre tindrà un caràcter diagnòstic i formatiu i es tindrà en compte el treball realitzat de forma no presencial, l’interés de l’alumnat i l’actitud mostrada.
  • L’avaluació final es conformarà a partir dels resultats de la primera i segona avaluació. La tercera avaluació, si escau, podrà millorar aquesta nota.
  • Es promocionarà de 1r a 2n curs amb caràcter general, sense que siga determinant el nombre de matèries no superades. Preguntes freqüents: Açò és equivalent a un aprovat general? La resposta és NO. L’alumnat haurà de recuperar les matèries suspeses durant el curs següent. És possible repetir curs? La resposta és SÍ: excepcionalment, l’equip docent pot proposar la repetició si és la millor opció acadèmica per a l’alumne/a.
  • L’alumnat podrà matricular-se en les matèries de 2n que suposen continuïtat encara que no haja superat les de 1r. Les matèries de continuïtat es consideraran superades sempre que s’haja aprovat la corresponent matèria de 2n de Batxillerat.
  • Hi haurà convocatòria d’avaluació extraordinària per a l’alumnat de 1r que no haja sigut proposat per a promocionar a 2n. L’alumnat de 1r que vaja a promocionar amb matèries suspeses, podrà presentar-se amb caràcter voluntari. La sessió d’avaluació es realitzarà entre el 29 de juny i el 2 de juliol.
  • En 2n de Batxillerat hi haurà una avaluació extraordinària entre el 13 i el 15 de juliol. Serà obligatòria per a tot l’alumnat amb matèries no superades en l’avaluació final.
  • En 2n de Batxillerat es flexibilitzaran els criteris per a obtindre el títol de Batxillerat, sense que siga un requisit tindre aprovades totes les assignatures. Significa que tot l’alumnat de 2n de Batxillerat obtindrà el títol? La resposta és NO, encara que la titulació serà la pràctica habitual.
  • Per al càlcul de la nota mitjana del títol de Batxillerat, es tindran en compte les qualificacions de totes les matèries cursades a l’etapa.
  • Consulta les novetats respecte a les Proves d’Accés a la Universitat al següent enllaç:

NUEVOS MODELOS DE EXAMEN DE LA PRUEBA DE ACCESO A LA UNIVERSIDAD