SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ PER Al CURS 2020-2021

Recordem que hui comença el termini de presentació de  sol·licituds d’admissió per al pròxim curs per als nivells d’ESO, BATXILLERAT i FORMACIÓ PROFESSIONAL.

Aquesta sol·licitud es tramita telemàticament a partir del portal TELEMATRÍCULA, de la Conselleria d’Educació. Per a iniciar la tramitació sol es necessita tindre a mà el DNI o NIE i obtindre la clau d’admissió, des de la mateixa pàgina web. Només tens passaport o no disposes de dispositius electrònics? Pots realitzar el tràmit des de l’institut, concertant cita prèvia: 962718350.

El termini estarà obert fins al dia 25 de juny. Consulta ací el calendari d’admissió, on trobaràs informació sobre publicació de llistats d’admesos i període per a formalitzar la matrícula una vegada l’alumne/a resulte admés.

Qui han de participar en el procés d’admissió?

• Tot l’alumnat que canvia d’etapa educativa, passant d’ESO a Batxillerat o Formació Professional. Un aspecte important a tindre en compte és que l’alumnat que sol·licite plaça per a cursar Batxillerat en l’IES Les Rodanes ha de marcar PIP en el programa lingüístic.
  • Alumnes que canvien de centre dins de la mateixa etapa.

NO HA DE SOL·LICITAR ADMISSIÓ l’alumnat procedent dels centres adscrits (CEIP Horta Major, CEIP La Pea, CEIP Juan Bernia), NI els alumnes ja matriculats en el centre que passen d’un curs a un altre dins de la mateixa etapa educativa. Tots aquests alumnes es podran matricular directament per al curs pròxim entre el 26 de juny i el 10 de juliol.

Més informació ací.