XVI TROBADA ALUMNAT MEDIADOR DE VALÈNCIA

El passat 16 de desembre una representació del nostre Equip de Mediació va participar en la XVI Trobada d’Alumnat Mediador de València a l’IES Benlliure.  El tema d’enguany era: “Què faràs tú per a canviar el món?” que estigué basat en els objectius de desenvolupament sostenible.  El nostre alumnat presentà una ponència explicant totes les activitats que fem al centre durant el curs escolar davant més de 400 persones: alumnat i professorat d’altres instituts valencians i representants del CEFIRE d’educació inclusiva. L’ambient era lúdic, obert i molt motivador per a tots els participants.

A més a més, es van compartir bones pràctiques de convivència. Idees que hem dut al nostre centre per a portar-les endavant.

En acabar el matí, vam tornar cap a casa amb les motxilles plenes de projectes i amb la sensació d’haver viscut una gran experiència.

La directora general d’Educació Inclusiva, Raquel Andrés (@rakel_andresg), ha participat aquesta setmana en la setzena edició de la Trobada d’Alumnat Mediador que s’ha celebrat a l’IES Benlliure de València