XVa Trobada d’Alumnat Mediador, València

El passat 17 de desembre, es va celebrar la XVa Trobada d’Alumnat Mediador de la província de València a l’IES Benlliure. Una representació del nostre Equip de Mediació va participar a l’assemblea.
El tema de la Trobada d’enguany ha sigut “Diferència, diversitat, DIGNITAT” i tots els assistents han volgut reflexionar al voltant d’aquest tema des de un punt de vista inclusiu, fent propostes que tingueren en compte la tolerància, l’us d’un llenguatge respectuós en la comunicació i hem conegut moltes experiències inclusives dutes a terme en moltes centres educatius.
A més a més, es van compartir bones pràctiques de convivència en els instituts de València. Idees que hem dut al nostre centre per a portar-les endavant.
Al saló d’actes de l’IES Benlliure hi havia representants de més de cinquanta centres de secundària, uns 400 alumnes i 100 professors. L’ambient era lúdic, obert i molt motivador per a tots els participants.
En acabar el matí, vam tornar cap a casa amb les motxilles plenes de projectes i amb la sensació d’haver viscut una gran experiència.