XIVa Trobada d’Alumnat Mediador, València

El passat 18 de desembre, es va celebrar la XIVa Trobada d’Alumnat Mediador de la província de València a l’IES Benlliure. Una representació del nostre Equip de Mediació va participar a l’assemblea.
El tema de la Trobada d’aquest any ha sigut “Quina empremta vols deixar al món?” i tots els assistents han volgut reflexionar al voltant d’aquesta pregunta des de un punt de vista sostenible, fent propostes que tingueren en compte la tolerància, l’us d’un llenguatge respectuós en la comunicació, la cultura de la pau, l’ús que fem de l’aigua a la nostra societat i l’impacte dels residus al món.
A més a més, es van compartir bones pràctiques de convivència en els instituts de València. Idees que hem dut al nostre centre per a portar-les endavant.
Al saló d’actes de l’IES Benlliure hi havia representants de trenta centres de secundària, uns 300 alumnes i 60 professors. L’ambient era lúdic, obert i molt motivador per a tots els
participants.
En acabar el matí, vam tornar cap a casa amb les motxilles plenes de projectes i amb la sensació d’haver viscut una gran experiència.