ALUMNAT DE FRANCÉS DE L’IES LEOPOLDO QUEROL AL TEATRE

Departament de francés

El dia 25 de gener l’alumnat de francès de l’IES Leopoldo Querol va realitzar una sortida a Vila-Real per veure l’obra de teatre “Une baby-sitter très cool” de la companyia La Tourné Teatre, representada íntegrament en francès.

L’obra, molt dinàmica, i plena d’humor i simpatia, va destacar per la constant interacció entre actors i alumnes, alguns dels quals van poder formar part de la història pujant a l’escenari.

L’activitat va permetre al nostre alumnat estar en contacte amb la llengua francesa en un context ben diferent al de l’aula, i fomentar valors de convivència i respecte a més de fer-los reflexionar sobre el missatge inclòs en l’obra: la importància de l’amistat i l’especial cura i respecte que s’ha de tenir amb tot allò que es penja i es comparteix per Internet.

Sortida molt interessant a nivell lingüístic i molt agradable a nivell de convivència i respecte per la excel·lent actitud de tot l’alumnat.