El Batxiller d’Arts del Leopoldo Querol participa en la XVIII Fira de l’Oferta Formativa.

El passat 26 d’abril, alumnes de primer de batxiller i professors del Batxiller d’Arts Plàstiques, Imatge i Disseny, varen informar de primera mà, l’alumnat de tota la comarca i persones interessades sobre l’oferta formativa del Batxiller d’Arts i de l’aplicació de la nova llei d’Educació, la LOMCE.

En la visita guiada, els assistents varen poder veure productes del treball de les diferents matèries, exposades a l’estand i conéixer el contingut de les diferents matèries, metodologies i les diferents eixides professionals en gran varietat de camps professionals: disseny gràfic i de producte, comunicació audiovisual, publicitat, arts plàstiques aplicades a la gràfica i a la interactivitat, escenografia i disseny de moda entre moltes altres.