IES LEOPOLDO QUEROL A LA FINAL NACIONAL DE LA PROVA MATEMÀTICA DE RESOLUCIÓ DE PROBLEMES EN GRUP (COPA CANGUR)

Els dies 13 i 14 d’abril, en plenes vacances de Pasqua, 14 alumnes d’ESO ens van representar en la Final Nacional de la Copa Cangur que es va realitzar a Montmeló. L’alumnat ha pogut accedir a la final ja que en la fase classificatòria realitzada a Alcanar el 19 de gener va quedar en les dues categories, cadet i junior, en la primera posició.

En la categoria cadet (1r i 2n d’ESO) ens va representar el grup integrat per Sergi, Pablo, Iris, Mar, Júlia, Íker i Ana i en la categoria junior (3r i 4t ESO) ens va representar el grup integrat per Marc, Jordi, Adrià, Noa, Rut, Eloi i Rubén.

La jornada a Montmeló consistia en dues semifinals en les que competien 60 centres entre les dues categories. Durant 45 minuts es tenien que posar a prova les capacitats matemàtiques del grup amb la resolució de 10 problemes. Posteriorment, els 14 centres amb millor puntuació de cada categoria passaven a realitzar la final consistent en la realització de 12 problemes durant una hora.

L’alumnat va representar molt bé al centre i es va emportar una molt bona experiència.

Alumnat i professorat estem amb ganes de continuar treballant per seguir disfrutant de les Matemàtiques i poder participar en futures proves.

Grup de cadets
Grup juniors