ACTE PREMI EXTRAORDINARI AL RENDIMENT ACADÈMIC

El passat dimarts 29 de novembre, les actuals alumnes del centre IES Leopoldo Querol: Mar Antolí, Natàlia Arnau, Sandra Miralles i Berta Torà, van acudir a l’entrega del Premi Extraordinari al Rendiment Acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria al Palau de Congressos de Castelló. Mar, Sandra i Berta van cursar-la al nostre centre i Natàlia al centre Nuestra Señora de la Consolación.

Degut a la situació sanitària viscuda per la Covid-19, aquests premis corresponen als alumnes que el curs 2020-2021 van finalitzar primària, secundària i batxillerat. En l’acte, van entregar un diploma a 256 alumnes de primària, 55 de secundària i 3 de batxillerat.

Al llarg d’aquest, tant representants de l’alumnat com Francesc Mezquita, Regidor d’Educació de l’Ajuntament de Castelló; Alfred Remolar, Director territorial d’Educació i Reis Gallego, Directora general d’Innovació educativa i Ordenació, van dedicar unes paraules als assistents.

Al finalitzar l’entrega de premis, va haver una actuació de música pop per part del grup alacantí CACTUS.

Enhorabona!