Eixida de senderisme per la Serra d’Irta amb l’alumnat de 2n ESO

El passat 23 de novembre, el Departament d’Educació Física va organitzar una eixida de senderisme per la Serra d’Irta per a tot l’alumnat de 2n ESO. Van participar un total de 108 alumnes acompanyats per 8 docents de l’IES.  Al arribar a Vinaròs es va dividir el grup en dos. La mitat de l’alumnat va fer una ruta circular de Alcossebre fins l’Ermita de Santa Llúcia on van poder disfrutar d’un xicotet documental al Centre d’Interpretació Etnològica. Mentrestant, l’altra part de l’alumnat partia de la Platja de les Fonts per recórrer el litoral sud d’Irta.  Tots els alumnes van gaudir d’un gran dia de natura i esport. “

25 de novembre a l’IES Leopoldo Querol

Un any més, la Comunitat Educativa de l’IES Leopoldo Querol ha preparat nombroses activitats per commemorar el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones. La campanya Alça el vol, coeducant 25 N ha desenvolupat, durant tot el mes de novembre, diferents tasques de sensibilització i conscienciació entre l’alumnat de l’Institut amb l’objectiu … Llegir més