INICI DEL CURS ESCOLAR 2022-23

El dia 12 de setembre s’ha iniciat a l’IES Leopoldo Querol el nou curs escolar, un curs ben diferent als anteriors. D’una banda és un curs marcat per la normalitat: tornem al centre sense mascaretes i sense les restriccions per les mesures sanitàries degudes al COVID 19. D’altra banda, es tracta d’un curs molt diferent a nivell organitzatiu degut a la implantació de la nova llei educativa que ens ha fet treballar a contrarellotge des del principi.

El que no canvia mai és la il·lusió del primer dia, i les caretes dels més menuts descobrint amb curiositat cada racó del nostre centre, el nou professorat i les companyes i companys.

Aquest curs tenim aproximadament 540 alumnes d’ESO i uns 240 de Batxillerat que vindran al matí. A més, sense haver finalitzat encara el període de matrícula, tenim uns 120 alumnes de FB Bàsica i Cicles Formatius que cursaran els seus estudis per la tarde.

Desitgem a tota la comunitat educativa del nostre centre un excel·lent curs escolar.